digital camera

jangan gelak.... tp my family baru beli digital camera (sebenarnya dah beli pd 28 feb tp baru nk buat post). hahahuhu. xkesah pun kalau ade org gelak. tahula org yg mampu dpt beli. digtal camkn mhl. keluarga saya ade cam tp cam prof. yg lama so xboleh upload ke comp. ade story nape beli cam digital.

satu hari saya bwk cam ke sklh masa hari terakhir spm (utk bdk ict) amik gmbr classmates. bile amik gmbr classmate yg xrpt (lisa,liyana,shaida dan fiera) termasuk hidayah dan miera <--- kwn rapat ye, mereka yg xrpt tanya saya "nak tgk nak tgk". malu la aku sbb cam prof aku xboleh tgk gmbr tu balik. saya pun ckp "cam ni lama so xboleh tgk gmbr tu". malu gile masa tu.

nasib baik mak saya dpt bonus. so, dye pun beli cam dgn bwk my father and me and my sisters and brother. biasala jakun xtgk cam. bila saya dan aisyah pegang cam tu, gile jd cam tu. adik lelakiku tgk dlm cam keeskn harinye dye kata "kakak dan aisyah dah gile. ibu, byk gile gmbr dierorg"...
so kpd sapa yg knlku yg pemalu bile amik gmbr akn terkejut sbb aku sudah jd VAIN!!!!

nnt aku akn postkn gmbr cam yg baru. jenis olympus. puas hati hdyh yg kte dah post ttg digital camera aku.

2 Response to "digital camera"

  1. NH Says:

    wahh inda dah ada digicam i likeeee!! x)
    bile nak vain sama2 ni heheee!!!!
    x)

  2. shadah..♥ Says:

    tgu kau balik la...
    hahaha!