missing someone really really bad



nape la aku degil sgt. sori sbb tajuknye keterlaluan. ni smua start bile tgk gmbr dye di myspace. dah lama xjumpa dye. so rindu dye gak.

5 thn berlalu : form 2, aku kwn dgn sesorg ni... sbb klas sama (2 Dedikasi) so kwn la kn. lgpun dye ddk dpn aku. masa tu saya anggap dye like fren dan i always kacau dye. dye tido masa klas pun aku still kacau dye. masa tu xkesah ttg lovelife. asyik berkepit dgn yve sbb aku start suke lgu rock. satu hari, adela satu bdk baru msk kelas. name dye natasha kumari. start masa tu, aku dah jd baik. ddk sebelah dye n xikut jejak yve tu. masa tu lg rpt dgn mr.K.

bile form 3, dye dah msk klas lain (3 Harmoni). aku pulak, klas sama sbb kemahiran hidup ialah pertanian. kteorg dah xrpt. aku dah start gile pemalu. xboleh chnge myself. skrg still pemalu gak. sori, msk balik topic td. aku dah xdgr cite dye. tahu la msk klas pandai. tp aku mintak no dye dari adik dye. aku saja cuba bg sms dan dye jwb. saja sms as a fren. masa tu bulan june. satu hari, sebelum pgi sklh, aku sms dye mintak markah periksa. dye kata dye nk jmpa kte about kptsn tu. i was shocked, xboleh buka mulut lngsng. hari tu gak, aku mengelak dari dye. bile rehat, tiba2 dye say hi at me. i was........... sori, i can't express myself about that! start tu aku start suke dye. start hari tu gak, aku buat diary dan tulis about it!

sejak tu, ade byk dugaan bile kwn dgn dye. gaduh, malu sesgt2, happy, sdih n missing. ni btul2 like my rollercoaster life. kna skip byk sbb ade part yg xboleh beritahu. private la kn. lpas abis SPM, aku dah start xchat dgn dye. lgpun, dye dah tahu aku suke dye. tp dye penah sakitkan hati aku dgn main2kan luahan aku dgn anta mesage 'i luv you'. tp dye kata cousin dye yg bg sms tu. skrg pun jarang sms dye. dye dah nk gi ke UIAM. pd 23may... so skrg kut aku nk start cntact dye.

2 Response to "missing someone really really bad"

  1. NH Says:

    woOt! ;)

  2. shadah..♥ Says:

    haha...
    aku still xcntct dye
    malas namenye