Diary - 8 & 9 November 2009





~Hari ambil exm MAT222~

Dear Diary, hari ni hari mat222. ddk kat dewan, amat la sejuk. tht's why dewan tu namanye DSG stands for Dewan Sejuk Gile. masa buat exm tu, soalan yg msk dln kertas exm, adalah mirip dgn soalan yg kami (aku, capika, ma dan fafa) bincang dgn Miss Fairuz tapi bile soalan last, igt bole buat tp xboleh. stop halfway, bile check masa kat bilik, rupenya sya salah step. bazir 1o mrkh aku~ adui~
smpai je bilik, mkn dan trus tido. bgn je, aku start study ACC107. dahla gap 1 hari je. so, ada 2hari nk study. aku tkut ACC107 sbb mybe carry mark aku gagal sbb aku xamik exm pertama sbb cuti seminggu. kebykn hari tu, aku bca nota je. aku xtnya roommate aku yg amik course account cuz esk hari, mereka ade exm yg terakhir, MAT126.




~Hari study ACC107 dan hari exm MAT126~

Dear Diary, aku bgn pagi sbb nk study accounting. hari ni, buat past year. apa je soalan aku xdpt, aku call mak aku sbb xnk kcau roommate. tp apa yg mak aku ckp, certain2 words I can't understand. masa ckp dgn mak, yana perasan dan dye kata dye cuba tlg aku. dye ajar2 sikit. dan lps kwn ada dtg, utk study mat126. ada pun2 sikit tlg aku. lps breakfast, aku try jwb soalan tu tp xdpt. aku tnya dierorg tp dierorg xleh tlg sbb mrka nk study, hari tu hari exm mereka. aku frustrated sgt so aku kuar dan nangis kat tangga.



lps mood dah baik, aku try buat lg and bca balik nota acc. lps mereka balik dr exm, ada smpai awl. dye dan yana kata boleh la. so, lps aku bg ada rehat kjp, aku sruh dye tlg aku. dgn ada kat sini, aku boleh buat sikit2 soalan past year. yana pulak ajar aku bank recon. dye bg formula dye utk jwb soalan itu. mlm tu gak, kami pergi basuh langsir sbb esk hari terakhir mereka kat sini. aku tidur pkl 2:30pg dan yg paling awl tidur sbb esk hari yg plaing stress utk aku. hari menjawab soalan AC107 dan hari terakhir kami jadi ROOMMATE!

extras:

caption: beg yana udah pack dan ni profile kat luar bilik kami

0 Response to "Diary - 8 & 9 November 2009"