adakah aku seorang yg menyusahkan org?

mmg nk katakan ayat ni after smpai umah kelmarin.

smpai je pekeliling, trus cri ibu yg tgu selama 20 minit kt situ...
kesian mak aku~
adik aku yg aku xsuke, aisyah, dye kata aku da kurus so dye xkn ejek aku lg. bestnye!!!
masa otw balik umah, mak aku ckp trus gi Giant Shah Alam. pegi order mknan sbb mak aku lupa nk kuarkan lauk dr peti ais.
so, 1st stop balik sini adalah Giant Shah Alam. mkn sizzling~ sdp dang!
smpai umah... n trus ltak brg kat bilik n tukar bju n ddk dpn laptop mak aku.
rindu gile laptop ni!
after tht, tidor awl cuz penat...

the nxt day, mak aku msk ayam kicap n sambal udang. my fav~
mkn 2 kali... hehe.
ptg tu, kteorg gi Klang... visit my uncle. actually, sebut my uncle, i will remember my awful past tht happen 2 weeks ago. hehe.
sepupu aku... adui! dahla thn SPM tp main comp games je. lelaki lelaki...

.hari ni, isnin.
aku still xbuat keja umah. adui! sejak bile aku malas ni...
ni mesti sbb ddk kat jengka xbuat keja2 umah.
n skrg, mak aku msk mknan fav aku lg, daging masak merah...
aku rasa aku telah menyusahkn org.
dahla pemalas, suke menyusahkan org n xreti nk sedar diri...
mksd sedar diri actually igt balik umah akn lupa awful past but still can't cuz of MS.
mybe i shud create new account...

i noe. someone will mad at me. sorry!

0 Response to "adakah aku seorang yg menyusahkan org?"