kenape dgn aku?


mmg sem ni adalah sem yg mencabar jiwaku...
aku xthu npe bnda ni terjadi.
mybe setiap org xleh accept diriku *excpt daia
yg pasti mak aku udah ckp pd saya dan sya patut igt nasihat tu selamanye.
after this, i will keep silent to make sure there is no misunderstanding between us

tp yg saya tahu, balik sini after mid sem break, kepalaku mkin sakit
mula igt sbb parents tp termsk perkara yg berlaku di sini
dan after dinner, perutku start rasa sakit yg amt truk.
bkn nk pegi tandas or period pain.
i don't noe what is it.
bgn pagi hari ni, mata belah knan merah.
xthu npe. mybe cuz atas katilku ade byk habuk
yg pasti, xsakit.
takut sakit mataku dtg balik.
dahla nk dekat final exm.

adakah aku menghidapi satu penyakit?
adakah aku patut jumpa doktor?
adakah aku patut jumpa pakar psychiatrist?

noorul hidayah, HELP ME!

0 Response to "kenape dgn aku?"