flowers tagged -25-



1) Adakah anda rasa anda hot?
x. saya pendiam.

2) Upload wallpaper PC/laptop yang anda guna sekarang!



3) Cerita pasal gambar.
sbb mak saya minat twilight saga. ni bukan laptop saya tp mak saya punya.

4) Bila kali terakhir anda makan pizza?
ntah. da lama xmkn pizza. kali terakhir 2 bulan rasanye.

5) Lagu terakhir anda dengar?
bonamana. okay la lagu ni.

6) Apa yang anda buat selain menyelesaikan tag ini?
menaip....

7) Selain nama sendiri, anda dipanggil nama apa?
emotional sgt.

8) Tag lagi 8 orang.
1. hasnita husna
2. noorul hidayah
3. syafiqah hassan
4. najma izyan
5. jihan
6. syafiqah jasmin
7. noor amirah
8. nadia farhana

9) Siapakah orang no 1 kepada anda
kwn yg selalu memberi motivasi di....hp saya. hehe

10) Katakan sesuatu mengenai orang no 5
dye suka jln2 dgn saya kat mcd seksyen 9.

11) No 3 ada hubungan dengan siapa?
ntah. budak korea kut. artist pulak tu. hehehe

12) Bagaimana pula dengan no 4?
kwn kedua saya di kuliah...

13) Pesanan buat orang no. 6
hye pikaa. da lama x jumpa ye!

14) Kata-kata cinta untuk orang no. 2
NOORUL HIDAYAH BT ISMAIL!!! Jom kuar! da lama kte xjumpa. syg awk duh msa kat campus. heehee.

15) Adakah no. 7 dan no. 8 mempunyai persamaan?
kawan saya masa di sekolah menengah.

16) Berikan 5 yang anda tahu tentang orang yang men-tag anda.
* suke lagu korea
* suke main RC
* dye suka men-tag org
* suke onion emotion mcm dlm blog dye.
* suke melukis...

17) Persamaan antara kambing dan lembu
kaki empat...

18) Perasaan anda buat tag ini.
orang yg men-tag sya kata buat tag ni btul2. so saya buat btul2 la. heehee

19) Adakah anda tahu si Rizman itu sengal.
huh????

20) Gay or les?
neither!


0 Response to "flowers tagged -25-"