saya keliru. saya patut pilih ape?





sya mintak fastrack. tp sejak msk sem nie, sya tidak tahu ape yg ptut buat.
saya ade 2 pilihan. satu continue diploma or apply fastrack.
sya apply saja fastrack tu. ALLAH yang menentukan saya dpt atau tidak.
skrg, dlm dilema utk pilih course 4 ijazah.

ade 5 choice. teknologi maklumat, komunikasi data dan perangkaian, sains komputer, pengkomputeran netsentrik dan pengkomputeran multimedia.
dulu, time sem 1, sya xsuke jengka. sya nk sgt balik shah alam.
skrg dah sem 3, sya dah biasa ddk sana. dan saya ade ramai kwn.
sya udah pikir yg xnk amik fastrack kerna takut mintak pointer 3.5.
saya bwh 3.5. *hmm~

tp bile tgk kwn sya apply fastrack, sya pun try usha webpage uitm.
n rupenya dye mntak minimum 3.00 so, sya bole apply.
sya sms mak dan ayh sya. dyeorg bg permission. dyeorg la penyebab sya apply fastrack.
dulu time sem 1, nk amik multimedia sbb minat multimedia time sklh menengah.
bile dah blaja multimedia sem ni, rasa susah sgt blaja software.
byk sgt kena blaja. n ayah sya sendiri kata jgn amik multimedia. *ntahla knape dye ckp mcm tu.

what shud i choose???



1 Response to "saya keliru. saya patut pilih ape?"

  1. syafiqahjasmin Says:

    awak untung, diberi banyak pilihan untuk ke degree ape.
    apply lah. InsyaAllah semua akan baik-baik belaka. Kalau dapat, istikharah sama ada perlu pergi ke tak. INSYA ALLAH (: