My routine

I'm back!!! dah lama xtulis post. sjk ni, mlas nk tulis sbb xde cite.
bln feb ni (btw i late 2 weeks), i hav created list of perbaiki my rutin harian...
1) tido pkl 12 atau 1pg (selama ni tido pkl 4 atau 5 (plg lmbt) : akibatnye susah bgn tido, kejut adik kte pi tadika n kena mrah dgn ibu)
2) update my blog (although i late 2 weeks)
3) read n trying finish my twilight book every nite (i hav finish today at 9:15 am)
4) cari lgu indon yg best2 (dulu suke skrg i hav changed my style: Korean. now i trying to find my fav indon songs)
5) trying not to mess my room (smlm perabot bru dtg so kna jga bilk2)

lpas ni, ada beberapa post akn update such as finish my twilight, perabot bru n my room was a mess

1 Response to "My routine"

  1. NH Says:

    oo dah rajin tido awal XD
    kite still cam dulu..ceh