flowers tagged -15-



Tajuk : 8 point yang saya cari dalam perfect lover

Target : jejaka idaman malaya

1) Dapat mengubah diriku menjadi yg lebih baik
- ni mmg first point utk my list perfect lover... aku tahu diriku kekurangan byk aspek: malu lebih sgt, xboleh ckp dgn laki langsung, dan byk lagi. suatu hari, dye akn mengubah diriku menjadi lebih baik

2) Beriman
- mmg kena ade. tp mksd sya cukup solatnye dan bca jugak al-quran.

3) Suke mendengar cerita aku
- dye mesti suke dgr cite atau masalah aku. dan dye akn beri pendapat.

4) Suke dgn diri saya
- dye dpt accept diri saya. xlebih xkurang. dan dye ikhlas suke pd saya not paksa.
klau mainkn perasaan aku, dah lama aku lempang dye.

5) Penampilan...
- mintak maaf ye. sebenarnye saya suke org yg memakai cermin mata. xtahu nape. klau nmpk org tu pakai cermin mata dan termsk hensem, saya akn start suke pd org tu. org yg sya penah suke
mr. N, mr. F dan mr. K. yg pertama exception cuz dye xpkai cermin mata tp dye mmg hensem pun.

6) X Merokok
- mmg xsuke org hisap rokok. sya ade asma tu xsuke asap2.

7) Ada same interest
- klau xde same interest akn membuat hubungan itu boring. klau opposite, lg hubungan tu interesting. tp saya tahu bf saya xsuke tgk cite sbb laki xsuke tgk cite korea2 mcm ni

8) Pandai Pujuk
- saya ni cpt sedih. nk buat mcm mane, dah namenye emo.

0 Response to "flowers tagged -15-"