my favorite dream... ever



Firstly, ini gmbr dari sinetron Cinta Indah, pelakonnye Sandra Dewi dan Samuel Zylgwyn dan gmbr kedua ialah Jamie Campbell Bower yg akn berlakon dlm New Moon movie as Caius, one of the Volturi. 2 lelaki ni mirip dgn watak utama dlm mimpiku yg plg indah!

half of my dream saya akan ceritakan sbb separuh lg dah ilang. sebelum ilang kenangan yg paling bermakna, skrg saya ceritakan tp ade sikit edit cuz ade part yg memalukn. saya kat satu bukit. cuba rock-climbing tp stuck masa panjat. masa tu smua ahli keluarga dah panjat except for one person below me, iaitu that 2-guys-combine-into-one-character. dye tolong saya entangle my ropes and tolong saya pnjat ke atas. i was amazed he is so handsome. kalahkan my edward cullen

skrg scene lain. rupenye bdk yg selamatkn saya ialah cousin saya. saya msk bilik cousin saya terjumpa satu album. jenguk dlm tu tiba2 berhenti pd satu pge. tgk gmbr dye buat hatiku berdegup dgn cepat. rasa mcm something will happen, dye tiba2 msk melalui pintu. i was like mesmerized bout his face. so perfect like in the pictures. tiba2 dye bg cincin kat aku n said "sudikah awk mengahwini dgnku?". dye bg cincin yg muat utk pinky saya. i was like HUH??!!! dgn muka merah, keluar dr bilik n said "saya pikir dulu".

next scene. saya trus lari msuk bilik mak saya. mak saya tgh tgk twilight. so surprising i see. mak saya pause movie tu dan kata 'nape?' saya jwb dgn suara bergetar '____ melamar saya'. yg peliknye, mak saya have opposite attitude from her usual life. mak saya berlakon mcm dye sebaya dgn saya like teenager. mak saya kata dye tu pelik dan bla bla about something but that i forgot already. dlm 5 minit, saya buat keputusan nk accept but POOF!

saya sudah jaga. mak saya yg kejutkn. tp hati saya still berdegup dgn cepat. rasa mcm reality not fantasy. mak saya tnya "nape ni?" dgn muka saya mcm shocked kena electric. saya jwb dgn suara yg perlahan "ibu, shadah mimpi shadah get proposed". mak saya jwb "getting proposal la".
dye pun keluar dari bilik. i, still shocked and regret that my mom wake me up.

PS: i have create a new blog. but for Korean addicts only. my world surrounding with dramas

2 Response to "my favorite dream... ever"

  1. Nuha Muneerah Abd Hakim Says:

    woah.
    dahsyat gilaaaa

  2. shadah..♥ Says:

    yg bestnye watak utama hensem gile!!!!