hapi belated birthday aisyah (although sakit hati)

this event i be the cameragirl so not many pictures of me...
aisyah - 08/04 my dad- 09/04. celebrate at 09/04


-the cake-


one big family except me


blowing candles fuhhh...


birthday girl and dad!


hasanah dan mukhlis


before - after


at last...


me, mukhlis and burfday girl


besarnye muke aku. sori!

nape sakit hati? cuz aisyah got her new handphone. although jenis lama but dye ade music player and radio not like my hp: hp jenis lama. x de radio, boleh record lgu je.
nasib baik mak ayah aku janji dye akn beli my new hp bile aku msk UiTM. skrg suffer utk menunggu msk UiTM

anyway: lps nie post rabie's burfday party. upload pic lmbt sgt. sori tau nuha!

2 Response to "hapi belated birthday aisyah (although sakit hati)"

  1. Nuha Muneerah Abd Hakim Says:

    its okay ;D

  2. NH Says:

    sweet la korang x)
    dah lama tak
    HAPPY BDAYYYYYYY