9, 8 n 7 days...

Still no idea what to write...
Sejak ni mlas dah nk tulis kat blog sbb asyik chat kat plurk

Saturday, 4:40pm
Tp hari ni my dad, my mum n me went to PAS (Plaza Alam Sentral)
nk btulkan hp sbb ade certain things have chinese name n can't open internet
dan malu gile dpn org cina tu
aku la bodoh btul xcheck mcm mane nak set MMS N 3G
dah org tu xtahu ape problem hpku so my dad said we call maxis
sebenarnya my dad mlas nk call so i buat myself bile balik umah by go to maxis website

gi tgk laptop skali
but not for me but for mum
dye pun kena ade laptop for her work
lawa gile laptop2 nye
mak aku cari jenis dell cuz my dad said dell is good
in the end, jumpa pun laptop tu tp dye suke besar screen not small
so, 2moro i will accompany my mum like yesterday

another task to go to PAS
buat cermin mata
disebabkan medical checkup 2 mgu lpas, aku kena buat cermin mata based on doctor's advice
susah btul buat cermin mata rupenye
sbb aku ilang cermin mata 3 thn lps utk kali kedua sjak tu xbuat dah
dahla susah nk pilih frame
n my choice: red or black frame.
my dad choose a brown n blue stripes (i don't like it!)
i was stuck between red n black
when my dad said that the black style frame is over
so, cermin mata aku yg baru ialah warna merah!
aku akn postkan cermin mata baruku...

satu lg task kat PAS!
beli beg utk gi UiTM Jengka
ayahku beli beg mcm beg AF
adik aku perli bile dye kata kakak mcm dah kena afundikeluar
hate u aisyah!
aku beli baldi, gayung, mangga n payung

esk kena gi SACC pulak
kali terakhir keluar dgn jie sblm aku pegi
plan ni akn clash dgn plan aku dgn mak aku nk beli brg yg lain blum beli
so, 2moro will be busy day like today...

Okay, end my post........

1 Response to "9, 8 n 7 days..."

  1. NH Says:

    heh kite kat rumah rilek2 jer haha
    tak beli brg sgt sebab brg2 matriks tu bleh guna balik
    baldi, gayung, tuala guna rumah punye.
    jimat sangat2 ;p