Diary - 16 Oktober 2009



~Nur Kasih + Ring Ding Dong~

Dear diary, hari ni gi tgk nur kasih kat bilik tv.mesti ramai gi.
kena gi awal la... so, aku dan ada gi dlm pkl 8:45 but still pnuh.
episode kali ni cite ttg kehidupan adam dengan 2isterinye, nur dan katrina.
yg terkejutnye ialah katrina sakit dan episode henti kat hospital apabila katrina pengsan bile abis sembahyang subuh dgn nur, adam dan mak adam.
masa otw gi bilik, aku igt ada bwk kunci bilik.sjk ni, aku asyik lupa je bwk kunci bilik.
d'sbbkan stuck kat luar dah la ujan lebat so sejuk.
aku gi bilik ma dan ada gi bilik opie amik kunci kat nat.
bile ddk kat bilik ma, apa lagi surfing internet la. as usual "ma, pinjam internet". aku pun dpt approve from ma.thanks again ma.
lpas tu buka allkpop.com n keluar article SHINee releases Ring Ding Dong MV. aku trus buka n loading lembap gile sbb aku buka HD.
tp mmg berbaloi. aku dwnld smpai pkl2 pg. n 4 the 1st time ak minat kesemua tetapi taemin still in my heart. hensem gile mereka!





SHINee - Ring Ding Dong








0 Response to "Diary - 16 Oktober 2009"