Diary - 27 Oktober 2009



~Hari kena balik my lovely campus~

Dear diary, mlas la nk balik jengka...dah la kena bwk beg roda.nape la xblik naik kete?
ayah aku xbg.fuh~ naik bas.kali ni mak aku xikut skali anta aku sbb hari tu hari isnin *yela cuz the next day is exm BEL120 .
ayah aku cuti but not my mum. so, dlm bas, kali ni lelaki dewasa ddk sblh aku.mlas btul klau ddk dgn bersebelahan dgn laki dewasa.
aku asyik sandar kat dinding je hingga smpai pekeliling. bile henti kat pekeliling, org tu ddk blkng so sblh aku free...


lpas tu, aku tgk kat tepi tingkap tu dan nmpak satu laki.aku rasa mcm knal je laki... laki tu msk bas sama mcm aku tp dye ddk kat blkng... rupenye dye cs group d. dan sebelah aku still laki tua ddk blh aku....
dlm bas, aku sempat lg buka soalan past year BEL. mana boleh understood BEL although itu matapelajaran english.
aku dah smpai kat terminal.dahla kena angkat luggage yg bsar. dah smpai kat pintu kompleks, kena angkat beg besar tu.
dahla td naik van so kesempitan dlm tu. menyesal aku bwk balik beg tu. smpai bilik, jumpa yana je. ada keluar dgn kwn lama dye.
sblm tu, aku dpt sms dr fafa, dye kata smua org gagal dlm carry mark BEL! aku mmg terkejut. aku beritahu yana, mmg ade klas dye yg gagal.
d'sbbkn aku xpuas hati, so aku gi blok pensyarah dgn yana dan ada. mmg btul kata fafa. ak dpt 45/60...
tp bile check balik, nape rmai gagal cuz lecturer xltak lg mrkah kedtgan. aku tgh hrp aku dpt mrkah kdtgan byk sikit although aku selalu xdtg kls BEL.

mlm tu aku start buat kertas past year BEL! tkut dpt truk utk BEL! menyesal aku ponteng kuliah tp certain2 mmg btul aku xsihat.

Extras:
ayah aku bg hadiah belated hari jadiku...



comelnye....

1 Response to "Diary - 27 Oktober 2009"

  1. Anonymous Says:

    OMG! We have the same MP3!! kekekeke!