Diary - 28 Oktober 2009


~Hari Pertama : BEL120~

Dear diary, buat alarm pkl5 tp bgn pkl 6:30...dah nmpak yana dan ada dah siap mandi, aku trus bgn n gi bilik air. lpas abis aku mndi, aku kejut nat bgn. yg peliknye, sya xrasa gementar mcm upsr, pmr dan spm. bertolak dr bilik dgn ma dan fafa pkl 8... dan kteorg plg awl smpai tmpat exm.lps tu berborak dgn ili dan marisa.
pengawas: "dah boleh msk. tlg ltak beg2 kat luar"
lps ltak beg, aku msk, ddk belah pintu dan blakng aku pika.
jwb periksa...
soalan bel ttg cili.bca je ttg cili aku terigt ada.hehehe
soalannye agak susah.smuanye d'sbbkan soalan essay.
ttg 1malaysia.
susah duh.
lps smpai bilik, trus mkn dan tido...
ada 5hari gap sblm exm ctu
mlasnye nk study CTU




2 Response to "Diary - 28 Oktober 2009"

  1. NH Says:

    wah! spek pink cantik siyyuuuutttt! x)

  2. shadah..♥ Says:

    bkn pink ye...
    merah...
    hehe