Diary - 31 Oktober 2009





~Hari amik carry mark dan larikan diri~

Dear diary, aku dr pkl11 till pkl3 kat bilik pika.mula2 plan nk amik video lwk n then, trus lupa sbb pika tjk video yg best ttg shinee. kteorg plan nk tgk carry mark csc118. masa nk pegi tu, ujan lebat turun.adui~ org plan nk gi lps berhenti tp pika sruh redah jugak.kterorg lari2, smpai la kat gajah menyusur, laluan gi tmpat kuliah, kolej siswa dan uwais. smpai blok pensyarah, guard suruh tulis nama dulu dan dye sruh tgk satu lecturer je.tp kteorg gi smua bilik pensyarah, klau2 smua carry mark udah kuar.tp csc118 dan bel120 je yg dah kuar... carry mark csc118 memuaskan la utk sya. lps smpai bilik, ada dan yana ada kat bilik.hari ini mrka exam far100. muka dierorg stress gile. masa tu, aku nk tjk video misheard n aku tjk kat nat.lpas tu, ada nk tgk.bile aku pngil2 ada, ada buat xkesah je kat ak. aku pun start terasa. n then, aku buat keputusan utk larikan diri. sya pun dah plan dan tido bilik pika. sya pun bwk beg yg isi dgn selimut dan bku ctu101. trun gi cfe bwh, surfing dgn pika. dan kteorg balik bilik dye pkl2! lama gile duh!





2 Response to "Diary - 31 Oktober 2009"

  1. NH Says:

    haha comey gile dompet kawan awak tuh! :D

  2. shadah..♥ Says:

    mmg comel tp riwayat dye...
    beg dompet kwn aku kena curi!
    kesian dye~