minggu ketiga...

sabtu...
jumaat mlm sms dgn mel. n tido pkl 12 sbb penat jerit d'sbbkn mel gegel. suke sgt cri gaduh. bgn pgi n buka phone rupenya mel cl aku dua kali tp xdpt. mesti nk gnggu aku tidur la tu. padan muke~ hari tu, aku, pika dan nita gi kuar. beli brg2 mknan. lapar duh masa belah ptg. byk gak la kteorg beli dan n we went to KFC. saja tgk tp xbest la. biasa je mcm seluruh KFC di M'sia. smpai bilik pika, kteorg smbg tgk cite Fated To Love You. pkl 5ptg pulak gi pasar mlm with my roommate lama until 7:50pm. tido bilik pika sbb ma dan fafa balik umah, xkn nk tido sorg2. seram, dahla bilik dkt dgn hutan. tgk cite tu lgi smpai pkl 2pg tp aku da tido masa tu.hehe

ahad...
bgn pgi pkl 10.hehe. n lps trun gi beli mknan, smbg lgi tgk cite tu. tp bile nk gi bilik aku sbb nk ltak brg2 mknan ke almari, terserempak dgn ma. rupenya dyeorg da smpai. sembang dgn dierorg jap and then, naik balik bilik pika sbb nk siapkn h/w. aku jenis buat h/w kat tmpat senyap. aku ddk katil atas dan buat h/w mat n 138. mlm tu, tido pkl 2:30 pg sbb dpt internet kuat n nk dwnld lgu.

isnin, 18/01/2010
mlasnye nk gi kelas. 159 boring giler as usual. nk buka internet tp xkuat so dgr jela ape dye ajar. lesson logic gates. kena blaja fizik balik. lps tu 138 pulak. pening gile blaja bnda nie. kena study balik 128. adui~ matrix. dulu, xsabar nk blaja tajuk ni tp skrg ni, aku rasa boring. xthu nape~ rindu calculus pulak. mlm ade bel pulak. nasib baik sir xkenakn geng kteorg sbb kelas lain msk gak kelas ni. don't know why but i happy.hehe

19/01/2010, selasa
calculus. bole lesson arie ni. best gak la tp xthu ape la cabaran lps ni. tgk past question mmg rasa nk pengsan. tgk putra ajar mel calculus. kesian mel sbb dye xde asas add maths. goodluck la ye encik gegel. next class: 138. check balik soalan lecturer. rupenye dye mintak index not smallest element. malunye~ nasib baik nama xpnggil or not i'm dead! seriously, susah soalan ni. aku dah give up da pd pkl8mlm sbb mmg susah gile! n CTU. aku xtahu la psl group ni sbb mmg aku pilih group dgn ma dan fafa tp dierorg ckp yg dierorg dua org so aku msk kmpln pika la. n aku ponteng koko. hush! ada sebab npe aku ponteng. sebabnye adalah nk crack tht killer question 138 but fail so tgu jwpn dr peluang terakhir aku adalah _____. secret.hehe. kena tgu jwpannye pg esk.

rabu...
138.... first kat makmal as usual.hahaha.tghhari ni ade ambik gmbr pulak.adui~
akhirnya! dpt jwb soalan killer! kena btulkan satu line je. matrix. abis quiz1. bole la. n ma dpt balik hd mel sbb dye nk bleach. xabis2 dgn bleach. and then, came 138. susah gile calculus. sin cos n blah blah blah. aku pening!!! n then, tido pkl5 till 6:45. bgn je, trus bsuh muka, siap2. smpai klas bel, bile lecturer luahkan isi hati dye, aku luahkan isi hati aku kat atas meja n nangis 2 kali. lps tu, lega hati~ pelik btul aku ni...

khamis, 21/01/2010
bgn pkl 7:45am... mndi n trus gosok bju batik uitm. malas btul nk gi ptg ni. dah la berarak dr pkl pkl 1:30ptg till pkl 6:30ptg. hari ni nk pkai skirt n ma dan fafa btulkan pakaian aku.mula2 nk pka bju hijau belang *fav aku* tp xsesuai dgn skirt putih. n then, dyeorg pilih bju itam putih kotak2 n skirt itam. n then, dyeorg betulkan tudung aku. xsuke bile kena makeup2 mcm ni. last sem, setiap hari rabu roommate lama makeupkn utk aku... adui~
calculus. best la buat sama2 dgn kwn2. bole saing or compare answers.hehe. came koko. adui~ kena gi jgak sbb selasa tu aku da ponteng.hehe. lama jgak tgu sultan pahang dtg. kteorg ddk kat pdg till ujan n then,kena beratur balik sbb sultan nk balik. adui~ n then, aku ragu2. nk skip klas bel or not. nita n pika kata xnk dtg although pika xkena mengena. mengada2 btul! lps ma dan fafa baik, rmai xgi klas bel smuanya yg kena mengena dgn berarak tu. n tiba2, yusry call. xthu nk ckp dye so ckp dlm 1 minit je.hehehe

jumaat...
159. pg2, ma kata dye xnk gi klas n then lps mndi, pegi pulak. rupenye mereka on9 kat myspace. jeleznye!!! aku xdpt sbb aku dkt dgn lecturer menyampaikn lecture dye... n then masa aku dwnld lgu.hehe. best gile klau dpt internet mcm ni. n then, nk tido tp xdpt sbb bising2 kat bilik pika. tido kjp.. n then, gi bilik balik n tido2. tiba2, ade org ketuk pintu. rupenye pika dan nita da siap. aku dan fafa je gi. ma x dpt hidayah so dye xgi kelas. mat263. adui. pening duh blaja ni... after tht, now at bilik pika. mlm nk tgk jennifer's body. pika tkut.hahaha.
ok, bye~ see u nxt week....

3 Response to "minggu ketiga..."

  1. NH Says:

    so how wuz jennifer's body? hahaha..

  2. shadah..♥ Says:

    boleh la...
    rmate aku xsuke.hehe

  3. NH Says:

    haha. kakak kite pun, dia cakap bnyk nak tunjuk megan fox hot je.. part best dia sikit jer..

    anyway awak tengok yg uncensored punye ke yg dah cut?