review of minggu kedua

Minggu Kedua

sabtu... boring gile ddk kat bilik.d'sbbkn nk update fic aku, so ddk kat bilik pika dan mlm tu, aku, nita, fafa dan pika gi pasar mlm. beli byk barang gak. mlm tu gak, aku, fafa dan ma gi bilik pika, tgk mvie. kteorg tgk cloudy with a chance of a meatball. best gak la tp yg xbole caya adalah ayam bole idup dan xde kepala. lawak gile. mvie cpt abis so kteorg tgk satu lg mvie, aliens in the attic. lawak gak la mvie ni! fafa dan ma balik bilik tp aku tido bilik pika.hehe

ahad plak. boring gak. aku continue tulis cite kat bilik pika. lps tu, kteorg tgk mvie. tgk mvie crows zero plak. dgn fafa skali. best crows zero 1! oguri shun dan serizawa hensem gile!!! plan2 nk tgk crows zero 2 tp xde subtitle so xjd. pika gi bilik una dan lps dye balik, aku mkn waffle una belikan. sdp~ dan mlm tu, ak dan pika tgk drama plak. drama 1 litre of tears. sdih duh cite tu. mlm tu jgak aku tido blik pika. so, dah tiga hari aku tido bilik pika.hehe

Isnin, 11/01/10
Aku tidor bilik pika pun sbb kelas pkl8 cncel. next is class pkl10. cls 138. name aku kena pnggil lg.adui~ nasib baik aku dah buat contoh tu awl sikit. lps tu klas pkl2 mat263 cncel. bestnye! tp aku try online je ddk dlm bilik. xtido lngsng. lps kls8mlm pulak... mlas tul nk gi... aku dah agak. mesti silent group kena lg. adui~ ni buat aku mlas nk gi kelas ni. mlm tu gak, kena attack gak! penat duh!!!

hari kedua, Selasa
oh smlm, kachang beritahu yg kelas mat183 cncel cuz lecturer's dad meninggal. kesian lecturer tu. aku bgn pkl9:45 sbb smlm aku online until pkl2pg.hehe
so, nxt class is csc138. mlas gile nk gi clas ni sbb nama kena pnggil punya. and btul aku teka. askar pilih no15 and jatuh pd nama aku. tp nasib baik aku dpt jwb sblm tu. aku nk kenakn seseorang tp xthu no dye so aku pilih no fav aku, no 5 dan terjatuh pd ilham.hehe
lps cls138, gi trus uwais sbb next class is ctu. lps smbhyang, trus gi iLQAM aka Stor.hehe. geng perempuan conquer baris blakang so laki kena ddk dpn.hahaha
mengantuk gile masa ctu.adui~ lps tu, koko pulak. aku trus siap2 pkai bjo koko dan lps smbhnyang, aku trus gi uwais cri kwn aku. as usual, kena kawad. nasib baik igt lg stepnye. n then, gi DK. dah lama xpnjat bukit tu. rindu je klas BEL kat DK tu. kali ni sem2 pbsm makin truk sbb ade silivus baru dan.... mati aku!
abis je koko, aku gi bilik pika trus sbb opie nk amik mvie dr pika. dan smpai bilik aku, mndi dan trus rehat. dan aku dpt tahu kwn aku xgi koko pun sbb dye xjumpa kelasnye. kesian dye~

Rabu, 13/01/10
clas138. rindu la guna borland... next class:mat263. blaja matrix. byk gile exercise kena buat. lps tu, ma beritahu aku yg mel gegel nk balik hard disk dye. adui~ dan d'sbbkn clas mat183 xde so aku plan tgk home alone 1,2 and 3 dr mel gegel punya hard disk. gelak sakan kat bilik pika. masa nk tnya bole x anta esk hari, so aku sms dye tp dye nk gak ari ni so kena bg gak. lps tu abis tgk home alone 3, aku nk check lgu dye. masalahnye lagu dye besar sgt size. xmuat dlm mp3 aku. adui~ ak amik sikit je lgu dye thanks for the big size. n then, aku sms dye jgn pkai bju belang hijau sbb aku nk pkai. bole dye kata aku peniru. tp mlm tu, dye pkai bju ijau but ijau bju melayu.pandai, mel gegel! masa bel, sir kena geng kte lagi. penat duh asyik kena je. nnt aku xdtg kelas, padan muka. lps kuar, nmpak mel sembang dgn kachang. aku bg hard disk tu, mel dan putra hulur tangan so aku kt mel sbb dye punya. aku ckp terima kasih, dye x kata welcome pun! biar la... xyh la aku belanja dye kfc. hehe

hari keempat, Khamis, 14/01/10
hari ni xde kelas langsung. ni yg best! aku bgn pkl 9:30pg.hehehe. lps beli mknan, gi washing machine pulak.bsuh bju. n then, aku xthu nk buat ape. so, try tido tp xdpt. d'sbbkn ma buat h/w mat263 so aku tmpng laptop dye dan update blog ni. dan aku jumpa folder hindustan. rindu gile masa tgk video dlm tu~ rindu tgk cite hindustan... now, tgh tgk home alone 4 pulak. saja nk smbg cite smlm. mlm ni bel again, harap2 xkena lg tp mesti kena gak. adui~ nasib baik kali ni, xkena sgt la. lps tu, kteorg dpt phone call. kata senior CS. ma dan fafa kuar. rupenya kena attack dgn tepung. kesian cik ma. geng marisa yg buat.hahaha. ma nmpk mcm nenek tua. lps tu, kena serang dgn bedak pulak. hahaha. byk gile message ma dpt. smuanya HAPPY BIRTHDAY!!!

Jumaat, 15/01/10
csc159. harap2 xkena lg nama aku.... xkena kali ni.hahaha.

happy birthday ma!!!

0 Response to "review of minggu kedua"